Godmorgon lördag

Kallt men tack och lov inget snöfall.
Edvin har sovit här i natt och nu har vi fikat frukost och sitter och funderar vad vi ska hitta på idag.
Syrrans man fyller år så dit ska vi i allafall en sväng.

Rensa bland mina papper och räkningar ska jag åxå göra idag (inget som direkt lockar). Däremot något som lockar är att krypa upp i soffan med en kopp te och detta nystartade projekt....mormors rutor....
          

Igår när jag åkte hem från jobbet köpte jag med mig en tulpanbukett hem.
Tänk så mycket det gör med lite blommor på köksbordet.
             

     

Nu ska jag visa något riktigt äckligt....look here....
               
Såhär ser Detox fotplåstren ut på morgonen när jag tar bort dem, de har alltså dragit ut en massa gifter ur min kropp....det är meningen att de ska bli renare och renare för varje dag man har dem....
Kan faktiskt känna att jag fått mer energi sedan jag börjat använda dem.

                                                      

                                               















Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Oj så läskiga plåstren såg ut, men då gör det ju nytta!!! Kanske måste testa dessa jag med :-) Och härliga mormorsrutor du gör, själv är jag i en svacka vad gäller virkningen tyvärr, men snart kanske inspirationen kommer åter. Lämnar en stor kram, ska trotsa kylan nu coh åka och handla... KRAM

2010-01-30 kl. 11:22:40
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design