Hemlis 6

Åhhh vilket underbart paket jag fick på posten i torsdags.....
     
Hela paketet hade My little pony tema ( som jag gillar så mycket).
Innehållet var detta....
             
  
Underbart bomullsgarn i mina favorit färger,My little pony stickers(perfekt till pyssel),lyxig god mörk choklad och ett superduper perfekt mönster på en liten ponny....den är redan på gång , snart klar....

Var du i närheten min hemlige vän så skulle du få världens BAMSE kram....för allt detta fina som du skickat till mig, man skulle kunna tro att du känner mig riktigt väl på vilken fullträff du gjort...
TUSEN MILJONER TACK




Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Oj vilket toppen paket - skriker verkligen Lolla om detta! Kul, ser fram emot att se din lilla ponny! KRAM

2010-01-17 kl. 07:39:00
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design