Humanity armband

 
I augusti 2007 grundades Humanity for all av Helena Cho och Tammy Hotsenpiller. Ett märke som blandar konst och skriven text med mode, och uppmärksammar mänskliga rättigheter och miljöfrågor. Målet är att öka medvedenheten världen över, med modeindustrin som kanal. Genom att designa plagg och accessoarer med positiva budksap, sprider Humanity kunskap om några av vår tids viktigaste frågor, bland människor i alla åldrar. Humanity for all med en fantastisk serie wrap-armband med visdomsord

Välgörenhetsarmbanden från Humanity ger 20% till röda korset & 5 % till Al Gore´s environmental organisation.


Du kan köpa dem på Sid & Sally, Kyss Johanna, Tintinstyle och Milk & Honey. De kostar 399 kr att beställa och då går en del till välgörenhet.

Om du vill komma undan lite billigare köper du direkt från Humanity i USA för $28.00 och leveranstiden är ca 1 månad därifrån. Du betalar med kort via deras webshop.

De är fantastiskt snygga, har nyss fått hem mitt som är naturligtvis i rosa....så fräscht till våren









Kommentarer
Postat av: Lenita

Riktigt snygga armband!! Ha det så gott. Kram Lenita

2010-01-14 kl. 12:55:29
URL: http://skimrandekristaller.blogspot.com
Postat av: Emma

Armbanden du visar är jättefina!

Har du beställt?



Ha en skön helg!



Kramis

2010-01-15 kl. 15:15:26
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Har också varit sugen på dessa armband fast ett i vitt, när jag får mina prispengar så kanske jag unnar mig ett... men en ring med texten idag är en bra dag vore inte heller fel :-)

Ja, Wiiks vore nog en affär för dig ler Stor kram till dig och en riktigt trevlig helg vännen!!!

2010-01-15 kl. 15:32:03
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design