Pulka åkning

Igår väll hade Edvin och jag en riktig StarWars kväll, kollade på 2 filmer ända in på natten hann det bli..så himla bra är de allihopa.
I morse hade vi det så mysigt och låg i sängen och snackade om allt möjlig,gillar dessa stunder så enormt.
Efter frukosten tog vi pulkan och tefatet och testade en liten backe som blivit uppskottad.
men gud så kallt det var,fingrarna var som stela isbitar..... Jag har så dåliga handskar, värmer inget alls.
Tips på riktigt bra vinterhandskar önskas!!

 
                             
Inne igen fikade vi lite bulle och värmde oss framför kaminen.





Kommentarer
Postat av: Jessica

ja man ska vara riktigt klädd för att vara ute i denna kyla! :)

2010-01-05 kl. 17:00:47
URL: http://jengberg.blogg.se/
Postat av: Jessica

svar: ja, vi lyckas nog med att få honom att krypa! :P



ja och jag längtar , börjar bli långtråkigt att gå hemma.. dock längtar jag inte tillbaka till skolan. ^^

2010-01-05 kl. 17:21:31
URL: http://jengberg.blogg.se/
Postat av: Lenita

Låter som ni har haft det jättemysigt! Härliga bilder! Ha det gott. Kram

2010-01-05 kl. 22:51:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design