Snart helg

                  
Jippie det är fredag i morgon.......

Men oj så det har snöat,hela gårdagen,hela natten och hela dagen idag åxå måste det sluta nu till natten.
Jag spyr på all snö snart
Idag hade vi fridluftsdag på skolan, vi var ute precis hela dagen hade fika med oss och åkte skidor och skridskor och lekte i snön.

Nu till Detox fotplåstren....Shit hur de såg ut i morse när jag tog bort dem,alldeles bruna och geggiga...verkar som jag har en hel del gifter som ska ur min kropp, nu har jag satt på ett par nya, får se hur de ser ut i morgon.
Annars kände jag inte av dem på något annat sätt.

Har budat hem photoshop programmet inne på tradera som jag hoppas kommer med posten i morgon,
då....vet jag vad jag gör i helgen.

Har faktiskt bakat semmel bullar idag, testade ett lite nyttigare recept eller kanske man ska säja ett mindre onyttigt recept.
Det innehöll rapsolja, youghurt,sötningsmedel(istället för socker) och dinkelmjöl.
Tänkte dela med mig av receptet senare, de såg riktigt goda ut.
Blir nog en semla ihelgen,annars har jag inte ätit en brödbit på flera veckor nu.




                           






Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag gör allt i photoshop, det är så kul. Har elements 5.0. Har även 6.0 som jag ej installerat pga. att jag hört att allt man gjort och taggat försvinner. För en som uppgraderade försvann alla foton. Men jag ska nog installera det på min bärbara istället. Är bara rädd att den ska blir seg.

Så nu kommer du nog ha fullt upp.

Vilken härlig bild på Sniffo. Och håller med dej om att det räcker med snö. Är helt slut efter att ha skottat i 2 dar nu.



Kram och trevlig helg.

Åsa

2010-01-28 kl. 22:52:52
URL: http://ateljeannorlunda.blogspot.com
Postat av: Livet i byn

Funderar på semmelbullar jag med till i kväll, få se om jag orkar. Men i morgon annars :0)



~Livet i byn

2010-01-29 kl. 10:24:29
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Ja men du då är det verkligen dags ;0)



~Livet i byn

2010-01-29 kl. 12:03:22
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Linn

Det är kanske något jag ska prova mig på att smaka på fettisdagen :) Kramar

2010-01-29 kl. 16:29:41
Postat av: Sari

Hejsan!

Vad roligt att du hittat till min blogg! På så sätt hittade jag hit också!

Ja, denna snö.... Nu får det räcka! Vår, vår, vår!!! Var är du?

Ha en fin helg!

/Sari

2010-01-29 kl. 23:57:57
URL: http://sarispraliner.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design