söndag

Gud så skönt det är när det inte är svinkallt ute.
Idag har Edvin och jag varit ut och åkt skidor en sväng, det gick riktigt bra. Sedan drack han varm oboy och fikade bullar....jag tog min soppa förståss (är inne på den stjätte dagen med bara soppa nu).
Fikastund efter skidåkningen.

Sedan kom Anna och Milo, då var vi ute och skottade en snögrotta och hundarna fick busa i snön.
Vi eldade i eldkorgen och grillade hamburgare.Med andra ord en härlig eftermiddag.
Efter det höll vi oss inomhus och det blev en stunds buzz spel.....
                      
Nu har de åkt allihopa, så jag ska kika runt hos er innan det blir dax för "en annan del av Köping" på tv.
I morgon är det jobbvecka igen och tidig morgon för mig.

Tror jag visar mina härliga vantar som jag virkat i helgen.Mönstret hittar ni här.
De är gjorda i ullgarn och riktigt varma och enkla att virka.En fin volangkant som avslutning gör dem riktigt fina.




Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Jämarns så duktig du är med din soppdiet, skönt att rena kroppen ibland! Och vantarna säger jag bara, oj så lovely!!!! Ska träna lite mera på att virka, sedan kanske, kanske jag törs mig på dem? De ser iaf väldigt avancerade ut... mitt största problem skulle nog vara att få till 2 likadana asg Stor kram till dig vännen!!!

2010-01-18 kl. 08:38:24
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Millan

Låter som att ni har haft en härlig dag!

2010-01-18 kl. 09:44:12
URL: http://mullsan.blogg.se/
Postat av: Smilla

Vilka härliga vantar =) Dom måste jag kolla om jag kanske klarar av att virka.....

2010-01-19 kl. 08:22:42
URL: http://smillasplats.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design