God morgon

Här är bara Dixon och jag vaken ännu, vi har nyss varit och hämtat tidningen.
Har en härlig kopp med youghurt,solroskärnor,linfrö och smultron som jag plockat direkt i frukost koppen framför mig
HÄRLIGT  HÄRLIGT



Det ser ut som vi får en solig dag idag åxå men det blåser visst lite.
Gud sån underbar sommar det är alltså, passar mig perfekt.

Vet inte riktigt vad det blir idag, ska måla klart två små pedistaler jag fått av mamma...bild kommer
Sedan ska jag göra lite skoljobb vid datorn åxå.
Tvätta behövs det.
Näe nu ska frukosten avnjutas.....så får vi se vad som händer...

                   Ha en toppendag allesammans!!!




Kommentarer
Postat av: Marie

Visst är det härligt med såna dagar! Man vet inte riktigt vad som ska hända, planerar allt eftersom.

Ha en riktigt härlig onsdag!

Kram

2010-07-21 kl. 09:03:39
URL: http://miruschkas.blogspot.com
Postat av: cecce

Mmm..vilken sommarfrukost! Ser ljuvligt ut!!

Den där boken...Lev vackert som du tipsade om...den skulle jag vilja ha. Får nog hålla utkik efter den.



Hoppas du haft en riktigt fin dag!

Kramar

2010-07-22 kl. 00:40:09
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Emma

Tjena vännen!



Hur står de till i värmen? : - )

Här är de fint! Ledig dag idag minsann!



Hur länge har du semester? Ska ni åka någonstans du & mannen din?



Önskar dig en mysig dag!



Stor Kram

2010-07-22 kl. 14:20:44
URL: http://jemsi.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design