Godmorgon

Host host host IGEN......
Skit förkylning :((

Och......vart har sommaren tagit vägen? visst var det skönt med regn någon dag, men nu vill jag ha sol igen.

Har man inte varit sjuk hade man kunnat göra en hel massa inomhus förståss, men inget upplyftande är det  att hålla på med...städa och rensa... men behövligt.
För att ge plats åt nya saker och nya energier MÅSTE man rensa ut lite.
Hur har ni det hemma, har ni alla saker framme fast ni inte gillar dem, bara för att ni fått dem i present eller i julklapp??? Eller ger ni bort eller ställer undan sånt ni inte gillar?
Jag har inte så mycket saker framme men det som står framme gillar jag....

Nåväl.... kolla in bilderna på min fina ros som blommar just nu, det ska vara en Astrid Lindgren ros men de är juh rosa och denna är gul så inte vet jag hur det kan komma sig.


Det är tur att man har lite lungt pyssel att hålla på med medans man är sjuk...virkning....
Denna drake blev till i förrrgår.Söt så det förslår.Denna är en av mina favorit figurer.


                       

Och naturligvis är det tur att man har sin dator när man inte orkar så mycket mer...hihhihi.....

                      Ha en härlig dag och var rädda om varandra!

Nu ska jag snart väcka Edvin som ville bli väckt klockan 9 idag, undra varför??? Jag har mina aningar :)




Kommentarer
Postat av: Marie

God morgon på dig också!

Ja det är en skitförkylning som du dragit på dig, nu tycker jag att du ska få bli frisk igen!

Vi har varmt OCH soligt, hoppas det håller i sig.

Krya på dig nu!

Kram

2010-07-29 kl. 08:40:10
URL: http://miruschkas.blogspot.com
Postat av: Cattis

God morgon! hehe ja nu har även jag börjar gå upp i vikt igen! Gick ju från 64 till 56 när jag vart gravid, men nu väger jag 58!

Ja jag hade lite trevligt igår, men det kan bli drygt nät folk blir för fulla.. Men som tur var så åkte vi nån gång efter 23 tiden innan alla vart för packade hehe :) Men jag gick ut för Johns skull och eftersom det inte är ofta vi är ute så gjorde det mig ingen alls :)

Kram på dig!

2010-07-29 kl. 11:26:58
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design