Rea på Åhlens.

Var in till Hudik för någon dag sedan och oj vad mycket rea det var överrallt.

Handlade lite småkläder till en liten bebis som ska komma i vinter, men är juh inte säker på om det blir pojke eller flicka så jag chansade lite, och... (det är inte jag som är med barn :))
Det är verkligen många bebiskläder som är flick och pojk betonade tycker jag.

På Åhlens hade de mycket fint som var nedsatt, men känns inte så kul att handla en massa sommar prylar nu egentligen men lite handlade jag iallafall.
Hittade äntligen nya tallriks underlägg i perfekt rosa färg till en billig penning.

  

Köpte nya rosa kökshanddukar åxå och lite servetter (det gör jag alltid).









Kommentarer
Postat av: Marie

I love REA, de där röda skyltarna som lyser mot en när man går på stan...UNDERBART!!

Du verkar också gilla servetter, kul när man har fler mönster och färger att välja på!

Kram

2010-07-24 kl. 18:00:17
URL: http://miruschkas.blogspot.com
Postat av: cecce

Hej!

Egentligen är det ju precis så man ska göra. Att handla på rea fast det är i slutet på säsongen. Nästa sommar är det roligt att ta fram.

Men jag håller med. Det är liksom mer inspirerande att köpa saker nu inför hösten.

Men du gjorde rätt. De var fina och den färgen gillar jag med!



Kramar!

2010-07-24 kl. 22:54:19
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design