semester och sommar

Som ni märkt så ligger bloggen min på lite vila :))
jag njuter av sommaren så jag hinner bara inte med känns det som och så får det vara ett tag.
Men kommer det en regndag lovar jag att bombardera med en massa inlägg för kameran har INTE semester.
Jag solar, badar,badar, solar, läser, läser, fikar....njuter.....har haft Edvin och Loke(syrrans barnbarn) här några dagar nu.
Och så händer det en massa annat åxå här i livet som tar sin tid.....
                  

Hoppas ni andra åxå gläds och njuter av detta fantastiska väder och att sommaren är här!!!!

  
Men jag kikar in till er andra varje dag och ser vad ni har för er :)




Kommentarer
Postat av: Marie

Det gäller att passa på att njuta av sommar, sol, och värme. Tids nog blir det höst och vinter så då finns tiden för bloggandet igen.

Ha en fortsatt härlig sommar!

Kram

2010-07-07 kl. 22:09:36
URL: http://miruschkas.blogspot.com
Postat av: Lisbet

Jo, så är det... Läsa är en del av sommaren, som du sade. Och mycket händer och man tankar inför vintern. Men hälsa på bloggvännerna vill man också emellanåt :)

Njut!

2010-07-07 kl. 23:48:13
URL: http://www.lisbet-carpediem.blogspot.com
Postat av: Cattis

Ja det är verkligen tråkigt när du inte bloggar.. jag sakar att titta in här och läsa allt vad du skriver :) Men jag kollar alltid in här några gånger per dag för att se om du råkat blogga lite! ;)

2010-07-08 kl. 17:20:40
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: Madeilene

sv: hehe ja jag är mkt stolt :) att jag har kunnat gjort något så fint är helt konstigt hehe... :)



ja redan inatt var det mkt bättre med allt så det artar sig. Dock antar jag att det är olika från dag till dag det med men skönt att se att det finns bättre dagar med HAHA



och roligt med massa inlägg ;) det gillar vi

kram kram

2010-07-09 kl. 12:07:55
URL: http://justmadde.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design