lördag

Lördagsmorgonen började med den sedvanliga promenaden i kyla.....
Fyfyfy så kallt det är, hämtade ved och eldade lite i kaminen, åkte till mamma och pappa en stund, där bjöds det på hembakade mazariner. Jag fick med mig en fin blomma hem åxå.

Virkade klart lilla Hello kitty.


Sedan kom Anna, Kristan, Linn och Robert de hade en massa fika bröd med sig så det blev fika en gång till.....
Milo var åxå med, men Dixon var verkligen inte på lekhumör så en hund fick vara ute och en hund inne.
Här ser ni stora härliga Milo....



Lite sommarfix har kommit på plats åxå.


Sommar......sommar.....sommar.....kom nu!!!


Nu ska jag sätta mig i soffan och sticka lite.
Kan inte hålla mig längre....hihi...ett litet baby plagg ska det bli.
Men....frågan är..... vad ska jag välja för färger??
    
            Dessa två                       eller               dessa två
ojojoj så svårt.....


          Bröllopet har jag tittat på lite till och från under dagen förståss.




Kommentarer
Postat av: Marie

Go'kväll i stugan!

NU har jag skickat ett nytt mail, såg och skrev fel adress sist!

Kram

2010-06-19 kl. 20:02:46
URL: http://miruschkas.blogspot.com
Postat av: M i n d i

Men åh vilken alldeles ljuvlig H E L L O K I T T Y! :) Jag ääälskar Hello Kitty. :)



Nu kan du se på min blogg vilka som är med i Sommarswappen. :)



Stor kram

M I N D I

2010-06-20 kl. 09:55:31
URL: http://mindidagar.blogspot.com/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Du ser ut att haft en mysig helg, omän lika kall som den vi haft... Kram!

2010-06-20 kl. 21:20:22
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Emma

hellosan!



Men då är de snart semester för in del också : - ) Underbart! Kan inte riktigt förstå att det är dags snart ; - )



Ska ni göra något speciellt?



Jättesöt figur du virkat! : - )



KRAMAR

2010-06-21 kl. 17:06:30
URL: http://jemsi.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design