Sommarswap

Ett toppen paket låg i min postlåda för någon dag sedan.
 

Det innehöll en MASSA underbara saker som passade mig perfekt.

En duk,blompinne,chokladrulle,lakrits coccos stång, somriga plåster och en brödhuva.

  
Duken hamnade på köksbordet          plåstret på tummen bytte jag ut genast

   
  Hjärtat s med texten "carpe diem" satte jag i blomman i köksfönstret

 
Vilken fin brödhuva i spets

Godiset är redan uppätet...hihihi.......
Allt detta fina hade Eva Cloudberrie skickat till mig
TUSEN TUSEN tack!!!!!





Kommentarer
Postat av: M i n d i

Åh så fina saker Eva hittade på till dig. :) Jag har samma duk på vårat köksbord... gillar den jätte mycket. :)



Stor kram

M I N D I

2010-06-26 kl. 17:46:59
URL: http://mindidagar.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design