Hemma

morning!
hade tänkt lägga in lite shoppingbilder men kortläsaren i datorn krånglar så jag ska försöka ikväll igen...
Har inte hunnit packa upp riktigt ordentligt ännu heller.
Även fast det är toppen att resa bort så är det skönt att vara hemma igen.
Hämtade hem Dixon igår, han snosade så skönt bredvid mig inatt.

Har haft en jätte toppen resa, trivs så bra att bo hos Evvan och Paul, de har ett hus med tre våningar med toa på varje våning, man rör sig precis som man vill, tar vad man vill ur kylskåp och skafferi, fyller på om man vill.
Sedan är det så lättsamt eftersom de bor där och känner till omgivningarna.
De bor i Thatcham som ligger ca 1 timme från centrala London (men det var inget för mig, alldeles för mycket folk och trafik).
Vi var oftast inne i Reading och shoppade, åxå de en rätt stor stad men mycket mera lagom för mig.
Tusen tack för att vi fick komma till er. kommer garanterat igen.....

             File:Thatcham town centre.jpg
                Bild lånad från Google





Kommentarer
Postat av: Carina

Men den här årstiden måste vara den perfekta att resa bort en sväng för att sen komma hem till våren, underbart!

Jotex, min gamla arbetsplats för massr med år sen :-)

2010-03-25 kl. 08:34:40
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Sara - Thaison

Åhh vilken härlig resa - London. Avis. Hur många dagar var du borta. Antar att du hade fyllt bagagevikten på hemvägen?! :)



kram

2010-03-25 kl. 09:10:23
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: Madeilene

bor de där konstant nu?

2010-03-28 kl. 20:19:12
URL: http://justmadde.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design