lördags morgon

Godmorgon!
Här blåser det idag igen, jag är såååå förbenat trött på blåsvädret...blääää...hoppas det blir bättre under dagen.
Har nyss druckit en god smothie med päron och banan och hallon..mums. mums, det smakade riktigt gott efter en lång morgon promenad.

Nu har jag en bulldeg på jäsning....
                       

Väntar på att Edvin och hans kompis Elvis ska dyka upp, de ska vara hos mig idag, får se vad vi hittar på, går nog åt lite bullar då skulle jag tro så det är tur det blir lite bak....har jag tur får jag kanske lite hjälp av dem :)

Sedan ska det sys lite till syrran av detta.....gardiner ska det bli.
                


Just nu har jag en hund som bara ligger framför kaminen och myser, det var annat för några timmar sedan då han väckte mig och var såååå ivrig iväg på morgonpromenaden...


Nä nu är det dax att baka ut bullarna, synd att jag inte hunnit varit på "dollars" och köpt lite söta bullformar.
                                                  Ha en fin lördag allesammans!




Kommentarer
Postat av: Emma

God morgon tjejen!



Vilken skön morgon ni har haft du & Dixon.



Barnen blir säkert stormförtjusta i att baka & inte helt fel med nybakta bullar inte! : - )



Ha nu en sköön lördag!



Kramisar

2010-05-08 kl. 10:34:08
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Lisbet

Vilken aktiv dag!

Och kissen din är verkligt söt!

Ha en skön resten av dagen också!

2010-05-08 kl. 11:24:17
URL: http://www.lisbet-carpediem.blogspot.com
Postat av: Evelina

Hej



Vilken härlig färg på gardinerna!! Hälsa Edvin att David vill attt han sover hos honom någon natt när vi e i Sverige. Vi stannar ju till 14 juni så han borde ju hinna efter tunisien. Ska annica och gänget med er eller? Ha en trevlig helg.

2010-05-08 kl. 15:10:18
URL: http://evanochdadde.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa



Duktig du är med bullbaket och syr så fina saker.



Hoppas att du haft en fin dag trots blåst .

Vi klara oss uan den i dag strålande sol och galet varmt :)



kram

2010-05-08 kl. 20:07:41
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Cattis

Sv; Ja det är verkligen påfrestande... Ligger på helspänn hela nätterna även när jag sover.. Herom dagen vaknade jag till och med av att han rev ner en nål på golvet i köket.. Snacka om att vara på helspänn.. Man bli så trött liksom.. aja, jag ska försöka att hitta på något som stimulerar honom lite mer "DAGTID" haha :)

Kram kram!

2010-05-09 kl. 10:30:21
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design