Vita Gåvor

Nu är det dax igen för swappen Vita Gåvor, denna gång är temat pyssel/ handarbete.
Jag kommer med lite ledtrådar till min vän här.....

Vill helst ha något färdigt pysslat
Gillar glada färger förutom svart och vitt förståss ,älskar rosa!!!
Dricker te och cappucino
Älskar choklad
Läser mycket
Gillar att baka
Har katter, hund, kanin och en guldfisk
Har ett barnbarn, pojke 9 år
har skostorlek 37, storlek M på kläder

ja detta var en liten hjälp till dig....vem du nu är??? spännande som alltid....

                




Kommentarer
Postat av: cecce

Av ovanstående förstod jag inte så mycket, men det ser underbart ut dit ni ska åka. Egypten kanske?? Thailand?? Jag är ganska dålig på att gissa, men blir helt sjuk av bilderna!



Ha det så bra!

2010-05-16 kl. 15:45:29
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Lisbet

Hoppas du får det riktigt skönt i Tunisien och det får du ju. Du har trevligt sällskap med också.

Förstod inte vad du menade i detta inlägg, det är lite kryptiskt... :)

2010-05-16 kl. 20:39:40
URL: http://www.lisbet-carpediem.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design