farsdag.....14 nov


Grattis Grattis alla pappor på farsdag!
Jag har nyss kommit hem från min pappa, där bjöds det på gott fika.

Här hemma har det tvättats sängkläder och bytts i sängen, dammsugits, bakats American Cookies,
varit ute och lekt med Dixon, gosat med Sniffo och nu väntar jag på att Edvin ska dyka upp


Köpte lite härlig läsning på ICA idag, jag gillar att bläddra i dessa tidningar


Hämtade jultidningarna som jag beställt


Nu ska jag beställa lite nytt mösstyg, har hittat en helt ny sida med tyger
för när Edvin kommer då blir datorn upptagen ett tag skulle jag tro.





Kommentarer
Postat av: Cattis

Hej! :) Ja jag verkligen tokälskar skorna! dom är helt underbara..likaså John :)

Ja men det blir kul om ni kommer förbi! :)

Kram!

2010-11-14 kl. 16:12:10
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design