Ledig fredag...5 nov

Gud så skönt det är att få en ledig dag
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, men det finns en massa saker jag skulle behöva göra
Ska iallafall dammsuga och plocka undan lite här för det kommer lite gäster ikväll.
Min Markus fyller juh år i morgon, men det kommer redan några ikväll och grattar honom.
Så tårta ska jag väl åxå fixa förståss.

Tror att jag sätter mig i syrummet och syr lite mössor idag och några tyg hjärtan i jultyger.
Sen är det dax för sniffo att få lite rent i buren igen.

Tänkte visa er lite som har följ med mig hem efter ett besök på Rusta.
En sån söt ljusslinga med snögubbar på med virkade luvor  och halsdukar.


En söt julgranskula och inslagningspapper


Siffror att sätta fast på blockljus när man ska fixa adventsljusstaken.

Näe nu ska jag fixa till lite frukost, har redan druckit 2 koppar chai te....mmm..så gott.
Och slå in lite presenter till darlingen :))
 
Tjing tjong!





Kommentarer
Postat av: carina

Vilken fin ljusslinga du köpt! Det finns så mycket fint att köpa nu för tiden :))

Ha en fin ledig dag!

Kramar

2010-11-05 kl. 11:18:16
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com
Postat av: cecce

Lediga dagar är aldrig fel!

Problemet är ofta att det finns så mycket man vill göra:-) Hoppas i alla fall at du får vila och avkoppling och att du inte städar hela dagen.

Vilka fina fynd du gjort!!



Kramar

2010-11-05 kl. 11:51:34
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jisses amalia så söt snöggubbeslingan är - vore nått till Lurans rum, får ta å se om det blir en tur till nått rusta framöver.... Hoppas du njuter av lediga dagen <3 KRAM

2010-11-05 kl. 12:17:08
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Tekla Maräng

Härligt med lite ledighet. vilka fina saker du har köpt på Rusta, ljusslingan med snögubbar är ju helt underbar.

Tack för att jag fick veta om paketbytet.

Hos blogggen enbokomdagen.blogspot.com/ för man hålla ögonen öppna när hon ordnar sådana, jag kan tipsa dig nästa gång det är.

Ha det gott:)

2010-11-05 kl. 12:43:36
URL: http://teklamrng.blogspot.com/
Postat av: Cattis

Skönt med en ledig "vardag"! Helgen blir ju så mycket längre då! Och det är du ju absolut värd! :) Jag har precis haft främmande jag med här av min papa och hans familj, så var tvungen att flyga runt här hemma som en dåre och plocka undan massor innan någon fick komma hit! haha :) stress-städa är bra effektivt de, det blir liksom gjort, och snabbt gåre! hah :) Nu sitter jag och funderar på vad jag ska laga för mat idag.. Är ju fredag så man vill ju göra något lite extra och mysa till det lite efter en hård arbetsvecka! Dock har ju jag varit ledig denna vecka, men John har ju jobbat som vanligt :) Jaja.. Nu måste jag göra någon nytta! Ha en underbar fredag!

Kram!

2010-11-05 kl. 15:47:11
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: Åsa (ateljeannorlunda.blogspot.com)

Hej!

Oj vilket konstigt ord, funderade på vad det var innan jag såg nästa inlägg...hihi.

Idag har vi myst på Ikea hela dagen. Frukost, lunch och fika. Utan stress. Men är helt slut nu.



Kram Åsa

2010-11-05 kl. 20:20:55
URL: http://ateljeannorlunda.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design