Råttfångarna.....



Vi har duktiga rått fångare i vår familj
Skulle ut och ruska mattorna i morse, när jag möttes av detta liggandes på bron framför kattluckan
 
Helt galet!!!!
Tur jag hann uptäcka dessa döingar innan gästerna dök upp.....

Och här ligger två av jägarna och kramas och myser


Vi har alltså haft lite kalas ikväll
mumsat tårta och en massa annat gott
Men....
det är juh inte förrän i morgon Mannen fyller år :)

Jag själv ska iväg och fixa naglarna i morgon förmiddag, det ska bli toppen.

Visst var hyllningssången som alla idolerna sjöng till UNICEF toppen !





Kommentarer
Postat av: Cattis

God morgon! haha men det var inte dåligt med råttor de där.. Fast jag kan inte hålla mig från att tycka lite synd om små stackarna eftersom jag tycker om råttor hehe :P Men det är ju bättre att katterna tar dom än att dom saboterar något :) Fast jag tror jag gillar tamråttor mer... hihi! Här hemma har vi sovit länge känns det som, gick jag la oss kockan 22 igår och låg ända till halv 9!! Det är nog rekord det! haha :) Idag ska vi åka till min Farmor och farfar, John ska greja med badrummet och jag hittar nog på nått jag också! :)

Men ni får ha en toppen lördag och hälsa Grattis till Markus! :)

Kram!

2010-11-06 kl. 08:56:08
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design