tisdag.....23 nov


Morgonpigg.....
Tog emot trötta och mysiga barn på fritids
Snön faller i omgångar

Här hemma har det rivits en vägg och ny har kommit upp,så spännande att komma hem från jobbet och se vad som hänt här hemma med köket.

Kolla in hur tvättstugan ser ut och vi ska inte tala om hur det ser ut i de övriga rummen :)


Måste ändå göra iordning adventsljusstakarna nån kväll, handlade lite smågrejjer i helgen.


Amarylisen vill väl åxå få en fin kruka med lite band runt


Men vet ni.....
det blir advent ändå!

Tjing Tjong





Kommentarer
Postat av: cecce

God morgon!!

Kan tro att du måste va uppe tidigt om det är din uppgift att öppna:-) Hade jag aldrig fixat:-)



Men du vad spännande med köket. När det lugnat ner sig lite här hemma så ska jag också byta ut mitt kök, så jag tycker det är kul att följa hur det går för er. Vilket fint kök ni beställt. Gillas:-)



Hoppas du får en riktigt fin onsdag!

Kramar

2010-11-24 kl. 06:48:42
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Det blir det :-D Å jag ska åka å kika efter fler batteriljus då barnen blir krya, då kan jag köpa till dig med :-D Kram<3

2010-11-24 kl. 10:19:56
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: carina

Visst kommer advent ändå! Funderar på att byta gardiner i köket idag!

Ha en fin dag!

Kram till dig!

2010-11-24 kl. 11:33:33
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design