tisdag.....9 nov

Vilken bitande isande kyla det varit idag, och det har kommit lite lite snö hos oss.
Men i morgon lovar dom mera snö och busväder.

Här hemma eldar vi i kaminen och smider små planer till det nya köket :)

Jag har nyss ätit tacosoppa, åhhh den är så otroligt god med creme fraich och permesan ost till.
känner mig nästan sprickfärgig nu.

Detta paket låg i post lådan idag
från min hemlis 7
underbart härligt garn, merinoull i finstämda färger
har redan börjat sticka en halsduk av det.
Ett fint paket låg det åxå med som jag ska spara till min födelsedag (så snällt att du tänkte på det)
god choklad fanns även med
tusende tusende tack!!!

och nyfiken på vem du är ska du veta att jag är ;)






Kommentarer
Postat av: Cattis

Men jag tror vi ska byta brevlåda du och jag! Det kommer så ofta paket i din tycker jag! =D haha!

2010-11-09 kl. 18:55:10
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: cecce

Mmm..tacosoppa låter jättegott! Har du något recept månne??:-)

Kram kram

2010-11-09 kl. 21:56:26
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design