torsdag.....18nov

Upp tidigt som vanligt, öppnar på fritids.
tröttsam dag
Edvin med mig hem, vi köpte varsin glass på hemvägen gott gott
Målaren var hit och kollade lite vad och hur vi vill ha målat nu när vi ska göra om köket.
Har paketerat alla paket till julswappen och klistrat igen paketet, skickar det i morgon....

Ska bli så jäkla skönt med helg!
för i morgon är det.....



Edvin och en kompis ska på bio i morgon de ska se Harry Potter.
Jag ska absolut åxå se den, får se om det blir nästa vecka.
Gillar Harry skarpt!

Ha det gott kära vänner!





Kommentarer
Postat av: cecce

Dottern min vill också se ahrry Potterfilmen. Jag har missat de senaste. Skulle vilja se dem först men...lite sugen är jag allt:-)

I morgon är det fredag!! Å tur är det!

Kramar

2010-11-18 kl. 21:56:38
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: carola

Harry potter har jag dock lie svårt med;)

Alltså Twilight, hur harjag kunnat avstått?

Blir film 2 i helgen hoppas jag...



Hoppas du får en bra helg med dina kära

2010-11-19 kl. 07:53:24
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Cattis

Godmorgon! Ja dom är så fina! Puh nu är jag mätt efter en brakfrukost! Får besök senare av en kompis för vi ska plugga, sedan ska jag och John åka till Farmor och Bengan i eftermiddag när John slutar. Jadu, kylan är det inget fel på, dock värmen.. haha, ja nu tror jag att vi har 15 nånting inne..brr! Man är hela tiden iskall om händer och näsa... Ne nu måste jag se efter Zorro, låter som att det är något fuffens med hans morgongymnastik.. Låter förbjudet! måste sticka! :P

Kram!

2010-11-19 kl. 08:43:22
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design