Cara Collection....


Cara är kärlek. I Italien uttalas det kara och betyder kära.
Sommaren 2009 lanserade jag (Sofia Bergqvist) mina accessoarer Cara, som är armband flätade av sidenband. Dessa armband är skapade av kärlek genom eget handarbete och egen design
så för varje sålt armband skänker jag ett bidrag till Diabetesfonden.

Detta snygga armband fick jag hem för några dagar sedan



Anna Hibbs, Natacha Peyre, Carolina Gynning, Carin Da Silva, Mogi, mf.l alla dessa snygga och framgångsrika tjejer gillar Cara.


Klicka här för att kolla in sidan.
Cara Collection flätat armband sidenCara Collection flätat armband sidenCara Collection flätat armband siden





Kommentarer
Postat av: Cattis

Men herre gud vilka fina!!

2010-10-30 kl. 06:24:22
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design