fredag......15 okt


Sötaste Sniffo

Fredag veckans härligaste dag man har heeela helgen framför sig.
Avverkade några utvecklingssamtal på jobbet idag.
Blev bjuden på låtsats fika av bästa sort på fritids på eftermiddagen :))
mumsigt
Här hemma blev det sallad från pizzerian att mumsa på.
mumsigt
Sedan är det bara att invänta Idol och Edvin som kommer snart ,han sover här inatt

Fick hem lite BUS och balsam för blont hår som jag beställt från eleven.se
mycket bra sida billiga produkter och snabb leverans

Mycket bra brun utan sol spray, har haft den förut
inget kladd och rinnande kinder utan bara snygg solbränd hud ;)

dessutom skickade dom med lite prov produkter åxå,sånt gillar jag!
  

Näe nu tar jag och lägger mig och vilar på spikmattan min en stund
Tjingeling och trevlig fredagskväll!!!





Kommentarer
Postat av: carola

måste shoppa något för mitt torra hår jag.

Dags att börja ta hand om sig själv nu.

Har inte unnat mig något på evigheter..



Hoppas du får en trevlig helg

2010-10-15 kl. 21:59:33
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja vi har en toppen l´ördag, lägger in älgkött i frysen å ska äta gott sen :-) Hoppas även du njuter av dagen <3 Kramis

2010-10-16 kl. 14:48:55
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Cattis

Han är så förbaskat söt Sniffo! =D

2010-10-16 kl. 17:41:29
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design