fredag......22 okt

Hua hua vad kallt det var i morse när dixon och jag promenerade 1 timme
men friskt och ingen gegga på vägen.
ojoj så surriga de små liven på skolan var idag, jag tror de väntar på höstlovet :)
Har nyss varit hos min systerdotter Annica och färgat utväxten på håret, tänk vad mycket det gör att få bort den fula kanten vid hårbotten.

Nu har vi käkat goda mackor med en massa smarrigt på och druckit lite gott.
Vi orkade inte ens plocka fram riktiga vinglas utan tog dessa i plast(då är man trött)


I brevlådan idag låg denna tidning, så det blir lite härlig läsning ikväll


Nu väntar jag på att Anna och Edvin ska dyka upp en snabbis,
Edvin ringer just och säjer att de inte kommer.
sååååå    dåååå väntar vi på Iddoool.....
och smuttar på en Irish coffe..värsta fredags myset.

Virkade klart en Hello kitty igår, lite större modell


Ha en trevlig fredags kväll!!!





Kommentarer
Postat av: Anniepie

Jag kollar oxå på idol! :P Åhh vilken fin hello kitty du har virkat! :) En trevlig kväll önskar jag dig! :) Kram!

2010-10-22 kl. 20:38:25
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så härlig ny design å Luran låter hälsa att din "itty" är jätte fin :-D Vi blåser "plonger" (ballonger) och fixar lite mys inför spökkalaset, hon är så duktig min lilla, snart stora, tjej! Bamsekram till dig från oss på Sockenvägen!

2010-10-24 kl. 09:22:24
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: vintageRetroPrinsessa

Kul att du beställt en namn tavla funderar på att bestälal en med till Bambi att ha i hennes rum :)



Vilken fin Hello kitty du virkat :)



ser att du oxå anänder dig utav saltå kvarn produkter älskar dom :)



ha det finast kram

2010-10-24 kl. 10:16:17
URL: http://bambii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design