Kan dygnet få flera timmar......

Precis så sant som det är skrivet i rubriken......
Kan inte dygnet få lite fler timmar.
Har hat fullt upp några dagar, men av skojiga saker.
På måndagen var vi upp till Sundsvall och hälsade på John & Cattis
det var som alltid jätte trevligt, vi var även hem till Johns chef och kollade på hans nyinsatta kök för att få lite inspiration till vårt kommande kök projekt.

Tisdags eftermiddagen tillbringade Jag, Anna Edvin och Linn  på Iggesunds badhus
Anna och jag simmade 40 längder igen...häääärligt
Jag gjorde något riktigt storartat och våghalsigt, Jag hoppade från 5 meters trampolinen
Mycket bra gjort av mig som är så höjdrädd

Nu tänkte jag visa lite shopping från helgen
Håll till godo kära vänner...  :))


En riktigt snygg ring


Matta att ha framför kattluckan, Adventsljusstake, avlångt zinkfat, två små trä hjärtan


Doftljus "Berry cake"


Sött litet anteckningsblock


Vintermössa i härlig päls,bild lånad från nätet

Nu väntar lite TV..typ "bonde söker fru"
Tjingeling





Kommentarer
Postat av: cecce

Vilka fina saker du köpt!

Gillade hjärtljusstaken!



Lillan är fortfarande sjuk. Spyr och har feber. Är inne på tredje dan nu och jag ser ingen förbättring. Börjar bli lite orolig faktiskt.

Det kanske blir doktorn i morgon.



Hoppas du har en skön kväll framför tv:n



Kramar

2010-10-20 kl. 20:50:22
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Anniepie

Det önskar jag oxå ibland, eller ganska ofta när jag tänker efter...Duktig du är som simmar! :D Massa bra köp ju! Hoppas att du har en bra kväll nu! :) Kram!

2010-10-20 kl. 21:13:27
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Cattis

Godmorgon! Det var väldans kul att ha er på besök! Måste göras om snart! :) Oj vilken fin ljusstake du köpt, kanonfin! :) Hoppas ni alla har det bra! Kram!

2010-10-21 kl. 07:49:42
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Oj oj så härlig shopping!!! Önskar dig en fin dag <3

2010-10-21 kl. 08:07:42
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design