morning

Sitter med en kopp te och kikar runt lite,har jobbat undan lite skoljobb under någon timme nu,förbereder för utvecklingssamtalen som är pågång.


Kom på att jag inte berättat hur filmen vi såg var "Hämnden"
Den var riktigt bra. ingen action film utan den handlade om ett familje drama
som utvecklade sig på litet otäckt sätt,nära verkligheten.
Det är så trevligt att gå på bio tycker jag.

Igår var vi på badhuset Anna, Jag,Edvin och en kompis till Edvin
Anna och jag simmade 40 längder  (1 km) det var riktigt skönt, sedan bubblade vi riktigt länge.
Simma är juh ett fantastiskt härligt motionssätt egentligen.

Stickade klart en sjal/halsduk i härligt lila/rosa färger igårkväll
underbart skönt ullgarn och polyamid tunnt tunnt garn som stickas med grova stickor, bara räta maskor.
Det är bara att brassa på......


Nu ska jag bara skriva klart lite jobb innan jag sticker iväg på jobbet och träffar alla härliga fritidsbarn.

tjing tjong
och
fredagsfeeling på er





Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

Den ser jätte mysig ut!

2010-10-08 kl. 10:40:45
URL: http://blogg.mama.nu/floosan
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilken härlig sjal, perfekt i höstrusket! :-) Önskar dig en fin dag och en toppen helg, jag ska tillbringa den ute i skogen... KRAM!

2010-10-08 kl. 13:45:48
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Cattis

Godmorgon! Gud så sugen jag är på att också se den filmen på bio, tror jag ska ta med mig John! Fin halsduken vart! Hoppas allt är bra med er alla! Kram kram!

2010-10-09 kl. 08:23:32
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design