När infaller Halloween....


Ett diskussions ämne som verkligen är i ropet är just detta..
när är det halloween???
Läste i många kalendrar att det är den 31 oktober.

Jag har iallafall tänt mina pumpor i dag.


Vaknade tidigt idag igen och kunde inte somna om, på med kläderna och ut på en långpromenad med Dixon
mörkt, regnigt och ruggigt
hemma igen tände jag en massa ljus och åt lite frukost.
Bakade kanel biscotti, stora och goda.


Sedan drog vi iväg till Sunsvall på IKEA och kollade kök
Ska juh sätta igång med att renovera köket nu, så därför letade vi efter lite inspiration på IKEA
det är inte bara det....att fundera ut hur vi vill ha det
mycket att tänka på.
Där på IKEA handlades det enhel del annat åxå som jag visar i morgon.
Nu väntar en vanilj munk och en kopp cappuchino.

Trevlig lördagkväll på er allihopa!





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design