Nu är det klart......


Igår kunde vi starta vårat nya värmesystem här hemma
Jordvärme
Pannan är på plats och allt är färdigkopplat
ska bli spännande att se hur det funkar nu.


En till glädjande sak hände när vår katt Takida äntligen kom hem efter att varit
 borta i 2 1/2 vecka
Åhh så kelig han var när han kom hem
vet inte vart han varit den rackarn.
men han såg ut att må bara bra.




Plockade lite löv när jag gick på min promenad i morse
ska göra en ljuslykta att ha ute tänkte jag.


Har hittat en gammal skiva med Cecilia Vennersten som jag lyssnar på just nu
gillar låten
"Innerst i själen"






Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ni kommer verkligen att njuta av er jordvärme lovar



Gillar också must, men har tre kg innan jag når delmål nr 3, minus 15 kg så jag får spara liite till....



Kram goa du!

2010-10-14 kl. 08:31:48
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design