onsdag

Höstruskigt ute
Började sent idag, hann med en dammsugning här hemma,Dixon löser mycket hår just nu
Kastade en massa gamla glasflaskor i återvinningen åxå
På jobbet var det full rulle, lekte grupplekar ute på eftermiddagen det uppskattatdes av alla tror jag.
Edvin följde med hem efter fritids,Anna jobbar kväll, vi köpte kladdkaka till efterrätt för det ÄLSKAR Edvin
Så nu har vi tänt en massa ljus och har mumsat i oss lite kladdis


Igår kväll hände det något riktigt ledsamt.
En av våra fina vita hankatter hade blivit påkörd, så vi fick ta reda på honom och begrava honom på vår djurkyrkogård sent igår kväll.

Nu är jag så trött att det blir nog inget mera gjort idag än lite stickning förståss
öppnar på fritids i morgon också.
Jag trycker jag är ständigt trött nuför tiden
är det fler som känner så?







Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så mysiga bilder på ljushuset! Och jag beklagar verkligen, att förlora ett kärt sällskapsdjur är inte roligt, känner sååå med dig vännen kramar om

2010-10-06 kl. 20:44:37
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Christina

Visst är det härligt med tända ljus och kladdkaka, jag älskar båda!

Tråkigt med katten alltid sorgligt.

Önskar dig bra torsdag, kram

2010-10-07 kl. 13:52:14
URL: http://mammastina.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Mycket ledsamt att läsa om det eran katt råkat ut för :(

Ussh.



Men en trevlig helg önskar jag dig min fina blogg vän :)

2010-10-08 kl. 14:12:29
URL: http://bambii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design