söndag

Fick besök av två härliga killar igår, nämnligen Edvin och Loke de sov över här hos oss.
Vi hade det riktigt mysigt både igår kväll och i morse.


Skutsade iväg Evelina och David till tåget, de åker tillbaka till london idag, men kommer tillbaka till Sverige igen om ca:2 veckor.Då de flyttar hem några månader.
Evelina hade med sig två nya doft ampuller till mig,den här grejjen är helt underbar, stoppar den i eluttaget och det doftar underbart den har tre olika flaskor(dofter) som den byter emellan,med jämna mellanrum, och så är den ställbar i tre olika lägen hur star doft man vill ha.
Denna gång fick jag doft av vaniljfudge,nybakade kakor och krämiga varma drycker
Det luktar gott,gott.


Har stickat klart de beställda tofflornade
de blev riktigt härliga,gör nog ett par till mig själv åxå.
Ren härlig tjock ull


Har bakat bröd utan kolhydrater, eftersom inga kolhydrater äts av mig


Nu ska jag kolla på någon lektion i kursen jag läser
"Visuell kommunikation"
Tror att den handlar om kameran och slutartider.

Ha en skön söndag och sköt om er!
Ikväll är det ensam mamma :))





Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa



Vilken mysig söndag :)



vilken häääärluig doft sak :)

Har en med bara vanilj :)



vilka vackra tofflor du stickat dom kommer värma dig gott i höst / vinter :)

Ha det finast

2010-10-03 kl. 14:18:13
URL: http://bambii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design