Åhh vilken morgon

Så hände det......
skräckmorgonen när man är ensam hemma
Katterna hade släpat in en levande fågel i kattluckan :(
Jag och dixon kom hem efter promenaden, hörde en massa krafs och flax jag trodde det var Sniffo som var sugen på att komma ut och krafsade i buren.
Men....
När jag kom ut i köket flög en fågel runt och flaxade, Dixon som inte gillar fåglar skällde och jag som har stor FÅGEL SKRÄCK
skrek, stängde in mig i sovrummet och ringde pappa.......
Han kom genast och tog den lilla fågeln i handen och bar ut honom.
Jäkla fegis jag är!


Måste kanske jobba på denna fågel skräck.

Nu väntar jag bara på att ge mig iväg på jobbet,ska träffa ett gäng killar i år 4-5 och ha en lektion med "killsnack" mycket trevligt

Önskar er alla en fin onsdag (lill lördag:))





Kommentarer
Postat av: Marie

Det har hänt oss en gång att katten kommit in med en levande fågel. Jag kan säga att jag reagerade som dig, men ringde grannen istället:)

Sv: jag har gått med i Viktklubb.se och har gått ner 1,6 kilo på två veckor! Är mycket nöjd:))

Kram

2010-09-22 kl. 11:45:02
URL: http://miruschkas.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design