haha..hihi..



Älskar dessa "näsapor"





Kommentarer
Postat av: Nuppan

hahaha fy fan, jag hatar dom, så himla fula! glömmer aldrig näsapan i apboken :) ne fy så fula, men de är säkert snälla...

2011-04-04 kl. 12:11:51
Postat av: Johanna

Åh vad mysigt med kaning. :) Haha, om inte min sambo stoppade mig skulle jag nog ha en liten djurpark hemma i lägenheten... :P



Hihi, ja visst var det där pysslet ganska gulligt? Och så är det kul med ideér då man inte måste köpa en massa material utan bara kan göra, tycker jag. :)



Ha det gott!

/Johanna



2011-04-04 kl. 12:49:17
URL: http://myownhome.blogg.se/
Postat av: Åsa

Viken ful näsapa. Har faktiskt aldrig sett nån förr.

De rostiga kungakronorna är för utebruk och är svensktillverkade. Skulle själv kunna ha hur mycket rost som helst i trädgården. Önskar bara någon kunde komma och fixa ordning trädgården från grunden så det bara var och dekorera den sen. Det är så mycket man ska hinna hela tiden. Snart är det sjöboden åxå som man ska tillverka till.



Kram Åsa

2011-04-04 kl. 13:30:17
URL: http://ateljeannorlunda.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design