morning.......ons 6 april


Tänk vad snö det har försvunnit,man kan nästan se vad den smälter bort.
Skönt att all is på vägen är borta när man är ute och promenerar.
Solen lyser så underbart idag!
Tack!

Börjar sent idag så jag hinner pyssla på lite här hemma innan jag åker på jobbet

Här ser ni Wiltons tröja som jag stickat
i vitt och turkos i ett underbart garn som heter Tilda (acryl/bomull).


fick hem dessa sköna knickers igår

Lite ovana att ha på sig eftersom det är lite haremshäng på dem, men de är otroligt snygga och sköna
kommer garanterat att bli min favorit i sommar!!!
Är beställda från nätbutiken mandeldesign.se
toppenbutik med nyheter varje dag och snabb leverans+toppen trevlig personal

Ha en bra dag och Njut av den!





Kommentarer
Postat av: Cattis

vilken härlig kofta! vilken storlek är det ungefär? :)

Kram!

2011-04-06 kl. 19:19:51
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design