Vårvärme....


Yeeees!!!
Vi har fått lite sol och värme, igår var det toppenhärligt på eftermiddagen
Jag promenerade i gympadojjor utan långkalsonger och i min nya tunna vindjacka!!
Ett till vårtecken var att sniffo var ute i sin utebur för första gången efter vintern
han riktigt njöt av att känna vinden i sin päls


Nu ligger han och sover efter att han mumsat i sig ett äpple.

Wow vilken fart det varit på min dag idag har inte ens hunnit haft någon rast
jag hade lite nya barn på inskolning som börjar i F-klassen till hösten
sedan hade vi bad  i badhuset som avslutning på dagen.

När man kommit hem vill man helst bara ta det lugnt, men det är inte så himla kul tycker jag.
Fast idag har det inte blivit mycket gjort här hemma.
Jag har monterat klart tröjan jag stickat till Wilton.

Nu ska vi trycka igång något avsnitt av Lost, är inne på sista säsongen nu.





Kommentarer
Postat av: HANNA

ska försöka få bort vana, man kanner sig såå himla fet! :o

2011-04-05 kl. 19:09:49
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Anonym

Visst är det härligt med vårvärme:-) Idag har det sock regnat här i skåne men det gör mig inte så mycket då jag ändå inte kan vara ute.



Vissa dagar får man inte mycket till rast på jobbet:-) Kan tänka mig du är beroende av lite lugn och ro när du kommer hem. Sexåringar är typ pratglada varelser:-)



Kramar

2011-04-05 kl. 19:53:05
Postat av: Cattis

Hejsan! Idag har det varit bättre med Wilton, lite smågnällig har han varit till och från men det behöver ju inte ha med sprutorna att göra, han har vissa dagar som han är mer gnällig, fast det har inte varit överdrivet, han har ju varit jätte glad imellanåt också :) Fast nu när jag skulle gå på macken så hade han suttit igång att skrika så fort jag gick tills jag kom hem.. Så nu har jag precis fått honom att somna! :) Åhh va kul att du stickat en tröja! Spännande!! :) Har ni någon planerad resa uppöver snart ? :) Vi saknar er!

Kram!

2011-04-05 kl. 20:35:26
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design