Biltur.....


I torsdags tog Markus och jag med oss Dixon och åkte en liten tur med bilen
Vi åkte förbi mina hemtrakter där jag bodde som liten (Näsviken)
åkte förbi huset jag bodde i tills jag blev 10 år och som pappa byggde när jag var 1 år
Det var jättekul att se men herregud vad allt var litet nu motför då
vägen jag cyklade så mycket på och lekte kändes så stor när jag var liten nu var en smal liten väg bara.
Såg den lilla stigen vi gick nästan varje dag när vi skulle bada på somrarna.
Kändes faktiskt lite vemodigt, sorgset på nåt sätt.

Sedan for vi vidare mor Bjuråker och besökte mormor och morfars grav
vi fikade gott på Avholmsberget
åhhh ojoj  vilken utsikt!
 



Så otroligt vackert!

Missade Loppisen i Bricka......
Tyvärr....





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken liten nostalgitripp!



Läste om din resa till London och blev sugen på att åka dit. Har aldrig varit där...tyvärr. Får bli snart hoppas jag. Har blivit så ressugen sen min Italienresa. Det finns så många ställen jag aldrig varit på...



Kramar

2011-08-14 kl. 00:47:12
Postat av: cecce

Det var jag som skrev ovan:-)

2011-08-14 kl. 00:47:52
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ser ut som vykort, jätte vackert!

2011-08-15 kl. 12:36:28
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Vackra bilder..kram

2011-08-15 kl. 22:28:15
URL: http://blondis81.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design