morning....lördag 27 aug


Här har ni en dunderförkyld bloggare idag!

Gud så man uppskattar helgen nu när man börjat jobba igen efter semestern
Första skolveckan är gjord och jag har träffat mina nya förskoleklassare, riktigt härliga ungar :))
Skulle ha följt med Markus, som skjutsar häst och ryttare på tävlingar idag men kände att jag orkade inte.

Tror jag ska göra som Linn rensa ut lite kläder
kolla vad jag fick hem från henne
en hel Ullareds kasse med en massa toppenfina kläder (vissa helt nya) har plockat ut lite som jag vill ha och nu skickar jag den vidare.


Hon är duktig på att rensa ut hon
Ligger de bara i garderoben och inte används, kan man lika gärna ge bort dem
för att få plats med lite nytt...kanske....eller....???

Nu blir et en kopp te med lite honung i.
Ha en bra dag!


Hasselnöts cupcakes som vi fick från Linn som hon bakat
JÄTTEGODA!






Kommentarer
Postat av: cecce

Mmm..den kakan såg god ut:-)



Visst är det skönt med helg! Älskar dem:-)

Hoppas du mår lite bättre. Ofta känns det lite lättare när man väl kommer igång med jobbet..så brukar det vara för mig.

Sen gäller det att ta hand om sig själv i höstmörkret. Kanske lättare sagt än gjort:-)



Sköt om dig!



Kramar

2011-08-28 kl. 23:37:44
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design