onsdag 10 aug...


Grabbarna (Loke, Edvin) var morgonpigga idag!!
och vilken höstluft det var ute i morse, men så skönt att sova med öppet fönster tycker jag.

Idag följde jag med Edvin och Anna på sjukhuset
Edvin skulle kolla upp sin hosta och äntligen fick han med sig Bricanyl hem och inhalator för att kolla om det hjälper, kan vara astma.
Vi stannade till på A & H och jag köpte ramar, bilderna blev kanon snygga Cathrine
ska visa foton senare när de kommit upp på väggen.

Hemma igen ringde "mommo" och frågade om jag ville åka med henne på Lidl
så då tog jag hudik en sväng till och då var jag in på "Dollars"
köpte två vispskålar


Använde de genast när jag kom hem fick nämnligen med mig en god saffrans kaka från mommo



Hittade en fin duk till sovrummet


Dessutom köpte jag två till ramar till
+
lite annat smått & gott  "typ" deo,godis,tuggben till dixon,garn,

Nu ska jag fräscha upp "frillan" och göra mig snygg Hahaha....skojade bara!!
Ha en fin kväll





Kommentarer
Postat av: Cattis

Godmorgon! Åh ljuvlig duk! Var det på dollar du hittade den? Isåfall såg jag också den, såg också bordstabletter i det tyget, funderade också på att köpa! :) Kram!

2011-08-11 kl. 08:56:27
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: vintageRetroPrinsessa

Vilka härliga visp skålar ska kika efter dom på dollars :))))

ska dit på torsdag med Bambi och en kompis :)



ha det finast kram

2011-08-19 kl. 13:02:29
URL: http://bambii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design