Slut på ledigheten


Ja då var man igång på jobbet igen efter semestern
Har planeringsdagar såhär första veckan och nästa veckar börjar barnen.
Känner mig lite trött och tung i huvudet men annars gick dagen väldigt fort.

Har ju firat pappa som egentligen fyller år i morgon
men hade sitt kalas i lördags han fyllde hela 80 år!
Måste visa lite bilder på allt gott som det bjöds på.

Världens största smörgåstårta


Denna tårta gjorde jag och hade med mig
fyllning var ett lager marabou mjölk choklad fluff och ett lager mosade banan och grädde


  
Ni ser själva vad mycket mumsigt det fanns att sätta i sig

Dessutom har vi haft trevligt sällskap av gänget från Sundsvall i helgen
det är så himla kul när de kommer och sover här
Fick mig många mysiga stunder med Wilton som nu är 7 månader.



Goaste sötnosen.....

Nu är det soffläget som gäller med stickningen
Gokväll på er!!





Kommentarer
Postat av: Cattis

Ja tusen tack för i helgen, tycker också det är så kul att fara och hälsa på er, och dessutom tycker jag det är jätte viktigt att ses med jämna mellanrum! :) Ses vi på fredag? :) Kram!

2011-08-15 kl. 22:19:28
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: Mamma

Åh så mycket gott. :)

Min pappa fyllde år i går!!!



Kram kram

2011-08-16 kl. 20:41:55
URL: http://mindisrosadagar.blogspot.com
Postat av: Cattis

Godkväll! Ja det var väldigt kul på prinsesskalaset, även för prins Wilton! Han hade ju finskjortan på sig, ett tag iaf.. Sedan vart han för svettig för att impa mer i den så han fick köra naturellt med bara blöja! Och ja, det är så pirrigt att jag ska sjunga på dopet! Men jag lovar att vi filmar så ni får se, om det nu inte går käpprätt åt skogen, då blir det ingen film! haha! Men det ska nog gå bra! :) hur blir det på fredag? :)

2011-08-16 kl. 21:34:11
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design