Julen år 2011



Tillbringade dagen/kvällen med min kära familj
barn,barnbarn,mor och far, syster och hennes familj,systerdotter och hennes familj
saknade förståss några små sötnosar som inte var hemma i Sverige just då!
Tack alla ni för en riktigt härlig julafton tillsammans!

Mina klappar

Tusen tusen tack för allt bra och fint jag fick av er alla!

En lugn och riktigt skön jul har jag haft och idag är den sista dagen på julhelgen för i morgon är det jobb igen.
Här är det verkligen blåsigt idag.
Edvin + kompis sover här så vi får se vad vi hittar på idag.

Hoppas ni andra också haft det riktigt bra i jul.
och varit rädda om varandra!





Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åhhh vilket härligt gäng ni var på jul <3 Och fina klappar har du fått - märks att du är SNÄLL :-D KRAM och god fortsättning!

2011-12-26 kl. 10:08:37
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Cissi

Mysig jul, hoppas nyår blir minst lika mysigt :)

2011-12-30 kl. 12:39:46
URL: http://cissileandersson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design