När andra ljuset brinner.......



Tänk att det redan är andra advent!
Det kan man verkligen inte tro, jag drog upp morötter till Sniffo igår ifrån grönsakslandet
Det är inte klokt

Fast inomhus börjar det bli julmysigt
med tomtar, levande ljus, julklappar
granen fattas ännu.
Idag ska edvin och jag göra knäck är det tänkt
men först ska vi ik frukost och öppna våra paketkalendrar.

Och mitt födelsedagsfirande har inte tagit slut än för igår kom syster yster hit med dennaa jätte fin present

Ett Pandora armband med en massa fina berlocker
(hon hade koll på vad jag ville ha hon)
Dessutom har hon varit hos sin dotter Evelina i London och shoppat julklappar
som jag är såååå nyfiken på.

Nu ska tekoppen fyllas med julte och avnjutas med paketöppning
Ha en finfin dag!!!





Kommentarer
Postat av: Liv

Vilken härlig julljusstake du har! Å superfint armband. Här grönskar gräsmattorna och jag längtar efter snön..



Kramar från Liv

2011-12-04 kl. 13:16:59
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/
Postat av: nuppan

Åh vad fint armband! Jag måste komma å dricka lite julte hos dig nån dag :D massor av adventskramar från nuppan

2011-12-04 kl. 14:50:51
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så julmysigt du har <3 Å vilket fint armband, skriker lite lolla om det ;-D KRAM

2011-12-05 kl. 19:25:10
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Liv

Började formulera ett svar på din fråga och inser att det blir en uppsats.. och insåg att det kanske är bättre att jag skriver ett inlägg istället.. är det ok med dig? Vill du eller vill du inte att jag hänvisar till din blogg .. jag kan skriva det generellt så det är inget problem....



Kramen och stort tack för dina ord



Liv

2011-12-05 kl. 20:00:15
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/
Postat av: Liv

Då gör jag det men det blir nog till helgen för den här veckan är ganska full med roligheter så jag är inte hemma så mycket :)

2011-12-05 kl. 22:19:13
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design