Nytt hemma hos oss...


Idag fick jag komma hem lite tidigare
hade lite komptid som jag kunde ta ut.
Då blev det en långpromenad med Dixon och städning här hemma
plus allt det vanliga, vedhämtning, ta reda på tvätten,ut med sniffo mm. mm.
Här har det kommit lite snö, men blöt som tusan är den, det fick gärna var nån enstaka kallgrad istället.
Barnen på skolan blir så otroligt blöta när de är ute på rast.

HIttade dessa fina små hyllor på Albert & Herbert till en billigt penning.

De passade perfekt i vardagsrummet

Ser ni de underbara tavlorna på mina älsklingar som jag fick när jag fyllde år!

För ett bra tag sedan beställde jag en big boy sittsäck
har haft den hemma men inte tagit fram den
men nu är den invigd av oss alla
den är kanon härlig!





Kommentarer
Postat av: Cattis

Jättefina! Här skulle det också behövas lite hyllor och sånt, har tänkt ut lite olika hyllor jag vill införskaffa. Trots att vi bott här länge nu så är många väggar tomma ännu, men har man stor lägenhet får man väl ta lite saker pö om på :) idag har jag tagit en promenad till och från skönsberg och jag har såå gott samvete! Och otroligt nog gnällde inte Wilton en enda gång! :) kram!

2011-12-19 kl. 18:30:49
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: nuppan

Vilka fina hyllor! Passade skit bra ;) Ska bli spännande att få prova säcken på julafton... Nu börjar ernst igen, såå mysigt att kolla på! Kramar

2011-12-19 kl. 20:29:59
Postat av: Bloggpiraten

Du har nåt att hämta hos mig, kasta iväg ett mail till Vida med din adress så lovar jag att hålla koll på hennes mail.

/Bloggpiraten

2011-12-20 kl. 20:58:49
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design