det blev bakning....


Jag snodde ihop lite jumbomuffins med morötter, kanel och coccos
hade ingen philadelfia hemma till frostingen så jag tog turkisk youghurt och florsocker.
smaskigt...

Nu har Edvin kommit och vi har bakat hans favoriter Kolakakor.
Så nu blir det smaskig fika ikväll och en film.....

Bjuder på en bild på mig själv också idag(det händer inte så ofta)påbylsad som tusan
och en vinterbild tagen från vårt hus.
 


Dixon

Nu laddar jag upp med en kopp "cappo" och lite kolakakor





Kommentarer
Postat av: vintageRetroPrinsessa

ÅHHH mys med bak :D

Älskar den smak kombon och brukar ofta använda ljust den ;).

Brukar dck skippa toppingen :D



Ha en kanon söndag kram finaste du

2011-02-19 kl. 22:02:05
URL: http://bambii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design