gott gott med quorn...


  • 300 g Quorn Filéer
  • 3 msk honung
  • 3 vitlöksklyftor, finhackade
  • 2 msk olivolja
  • 2 röda paprikor
  • 1 rödlök
  • 250 g cocktailtomater

Gör så här:

  1. Sätt ugnen på 200 grader.
  2. Pensla filéerna med honung.
  3. Skär paprika och rödlök i bitar och lägg dem tillsammans med cocktailtomaterna i en ugnsfast form och häll på olivolja.
  4. Salta och peppra.
  5. Stek i ugn ca 20 minuter


Godkväll
Har nyss käkat lite mat, vad ser ni här ovanför(underbart gott)  till detta åt jag heldinkel

Ett mycket bra alternativ till ris


Härligt med fredag igen :)
En bra dag på jobbet vi kollade på den nya Shrekfilmen och åt popcorn på fritids.
Snälla Annica har klippt håret på mig ikväll efter jobbet, gud så behövligt!!!

Jag har vinkat och kramat av Evvan och Dadde som sticker till London 1 månad nu
Lyckliga dom som få gå på "pundarn"(allt kostar para 1 pound) och på ljuvliga Primark
Jag längtar verkligen tillbaka dit, blir nog absolut en resa i sommar.

Nu ska vi kolla på några avsnitt Lost innan Lets Dance börjar





Kommentarer
Postat av: Anniepie

Jag brukar oxå köpa quorn ibland och det är riktigt gott! :D Hoppas att du har en mysig kväll nu framför lets dance! :) Kramis

2011-02-04 kl. 21:13:28
URL: http://www.metrobloggen.se/anniepie
Postat av: Anonym

Så du har också hakat på denna kolhydratfattiga kost!! Snart är det bara jag som äter kakor:-)

Det låter gott i allafall receptet ovan!



Hoppas du har en riktigt fin fredagskväll!

Kramar

2011-02-04 kl. 21:45:15
Postat av: fia

å detta recept ser ut att va riktigt gott ska testa .

önskar dig en tervlig helg .

2011-02-05 kl. 09:31:13
URL: http://fiasdrommar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design