Hallo....


Dronken har nu fått ben och öron och fått kommit ut i snön en sväng!!
Men han tyckte det var lite kyligt :)


Här har det spelats babeyblade idag på kvällskvisten
Edvin har sovit här inatt och sedan varit i Hassela och åkt slalom hela dagen med en kompis.
 

Jag har tvättat, plockat, dammsugit och donat på lite
Helgen går ju med rasande fart.

Har provat ett nytt mönster på barbapappa också.

Hahaha...ser lite scary ut


Kollade på denna film igår
Helt ok
Bra unga skådisar
 Bra exempel på hur tjejer får städa upp efter killar. Hur killar breder ut sig. Och hur utmanande det är med tjejer som tar plats.
man fick lite tankar om hur det är i skolan mellan pojkar/flickor
vilka tar mest plats och får mest tid av de vuxna och är det lika mellan p/f??
Vad händer i en grupp där alla har sina givna roller och det dyker upp en ny person?

Nu ska jag packa in skidor och skridskor och varma kläder i bilen för vi har ute dag på skolan i morgon
och jag börjar 6.00 i morgon bitti

Tidig kväll blir det då!!!
Tjing Tjong på er





Kommentarer
Postat av: vintageRetroPrinsessa



Hallå vännen .

vilka fina saker du pysslat med :).



Hoppas att du får en fin kväll :)



kram

2011-02-21 kl. 17:43:45
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hi hi den där dronken var nog det härligaste å charmigaste jag sett :-D Här fortsätter sjukstugan, bogge är min lilla sjukkompis :-/ KRAM

2011-02-22 kl. 12:32:50
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design