lördag.....26 feb

Ohlala
det var skönt att gå ut med Dixon i morse "nästan" lite vår i luften.
Åkte tidigt och fixade naglarna så nu är de snygga och fräscha.
Sedan stannade jag till hos mamma och pappa en stund.

Hemma igen rev jag ut alla sängkläder och packade i tvättmaskinen tvättade även
dun täckerna ,Ska bli skönt att hoppa isäng med rentvättat.
ni kan ju tänka er hur det blir med 6 katter!!
Så det blev stor städning av sovrummet

Sedan fortsatte jag med köket och vardagsrummet så nu är det bara golven kvar där
men de får vänta tills i morgon.


Nytt band runt ljuset i lyktan



Trevlig lördagskväll!





Kommentarer
Postat av: vintageRetroPrinsessa

VÅRFINT :)

Hoppas att du haft en kanon dag :).



Ha det finast

2011-02-26 kl. 22:17:23
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Gardenhouse

Vår fint du fixat med viden.

Ett så gott taco tips, det ska prövas!

/Sussi

2011-02-26 kl. 22:55:23
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Linn

Gud vad fint å fräscht du gjort! riktig vår städning, det skulle jag också behöva :) Vi hörs, kram Nuppan

2011-02-27 kl. 09:59:11
Postat av: Anonym

Oj!! vad du hunnit med mycket:-)

Önskar jag hunnit hälften!

Jag bara latar mig:-)

Det gäller att passa på när man för en gång skull är lite barnfri!!



Såå fint det blev med banden kring ljusen. Gillas!



Ha en fortsatt trevlig söndag!

Kram

2011-02-27 kl. 11:51:02



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design