Sunsvalls tripp...


Igår var vi Och gratulerade ett födelsedagsbarn som fyller år idag
(hade inte möjlighet att komma på den rätta dagen)

Nämnligen Cathrine (min svärdotter)
Grattis grattis idag !!!

Vi fikade en massa godsaker
cheesekace (jag gjort)
Pannacotta (Cattis gjort)
Choklad muffins med frosting (Linn gjort)


Fullproppade blev vi och som vanligt är det så himla kul att träffa den fina lilla familjen!

 Dessutom fick vi mysa med goa härliga Wilton som vuxit så otroligt sen jag sist träffade honom för några veckor sedan.
Han är ett underverk.


Hann med en sväng på Ikea och köpte hyllor som ska upp på denna lilla vägg vid "barhänget"


En bild kommer här på det som M skruvade ihop häromdagen.
En Tv-bänk (från Jysk) men tv:n ska upp på väggen.
och så fattas det lite "piff" förståss.


Nu önskar jag er alla en riktigt härlig "MYSFREDAG"

Tjong Tjong!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej.

Vilken sötnos och oj vad han växer!!!! Och gott fika verkar ni ha mumsat på! Ser inte direkt fram emot att komma hem till snön igen. Är rätt lokande att stanna här. Men vågar inte chansa med bebben. Ses snart. Kram

2011-02-25 kl. 10:31:20
Postat av: Anonym

hejsan

2011-02-26 kl. 09:05:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design