lördag.....


Känner mig lite trött idag, efter några timmar på akuten inatt med min pappa
han fick riktigt hög feber och astma besvär och är riktigt förkyld
han blev kvar där inne på sjukhuset
Så skönt när man blir väl omhändertagen, mycket trevlig personal träffade vi på.

Här hemma eldas det i kaminen idag, var riktigt kallt inatt
jag ska kasta ut julgranen är det tänkt, fast det blir väldigt tomt när den försvinner.

Har plockat fram den här fina kronan som jag fick av min syster när jag fyllde år.

Ljuset i den är ett elektriskt vaxljus, som ser så verkligt ut när det är på
perfekt när man har katter och barn!


På bänken har julpyntet bytts ut


Karamellskål från Lagerhaus


Nu ska jag ringa sjukhuset och kolla hur det är med pappa!





Kommentarer
Postat av: cecce

Usch, vilken natt! Hoppas din pappa kryar på sig!!



Min gran ska också ut idag om jag kan få ändan ur vagnen nån gång:-) Vad vårligt och fint du fått hemma.



Hoppas du får lite vila nu!



Kram

2011-01-15 kl. 13:02:03
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så fin krona du har!!! Å jag hoppas verkligen det blir bra med din pappa <3 KRAMAR i massor!!!!

2011-01-15 kl. 13:11:29
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Helena Andersson

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vilken fin krona du fått av din syster!!! En sån vill jag också ha!!! Kan du kolla var hon köpt den?

Helena

2011-01-15 kl. 13:34:11
Postat av: vintageRetroPrinsessa

Vad fint du gjirt på borden .



Inge kul när ens föräldrar blir sjuka.

Hiooas att det var / är bättre med han .



ha det finast

2011-01-15 kl. 20:51:37
URL: http://bambii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design