lördag......22 jan


En härlig morgon med Edvin som sovit här
Linn och Robert kom hit en sväng...kul...
Vi kollade på en massa snygga cult grejjer på nätet, man blir som besatt!

Sedan blev det lite lunch
efter det tog Edvin och jag en sparktur, det var ett himla bra sparkföre
Tjo vad det gick!!!

 Efter sparkturen blev det lite filmmys med denna film
Den var riktigt bra!


Vi hade lite gott att mumsa på också såklart


Tvättmaskinen har jobbat på och adventsljusstakarna är bort plockade.

Håret har fått sig en rejäl inpackning
Jag använder dessa produkter 2ggr i veckan, har aldrig haft något bättre
Macadamia Natural Oil Deep Repair Masque  Macadamia Natural Oil Healing Oil Treatment
Finns att köpa på eleven.se

Nu väntar jag hem mannen som kommer med lite god sallad
ska nog göra en liten brasa i kaminen tror jag.

Längtar efter lilla Wilton gör som bara den!

Ha en fin lördagskväll !!





Kommentarer
Postat av: Marie

Ja, den här vintern har det varit perfekt sparkföre i princip från dag ett! Har tänkt jag ska ta mig en tur i morgon.

Förstår du längtar efter honom, han är så himla söt!!

Kram♥

2011-01-22 kl. 19:08:29
URL: http://miruschkas.blogspot.com
Postat av: vintageRetroPrinsessa



Låter ju som en kanon lördag >:)

Finns inget bättre än att mysa och gör saker som man själv vill :).

Hoppas att din södag blir minst lika bra



Massa kramar till fina du :)

2011-01-22 kl. 20:47:46
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilken myslördag ni haft! Ser inte dumt ut med glass... Får nog lura iväg mannen å köpa lite... Han och Luran är just ute och skottar snö och plockar blommor! ler KRAM

2011-01-23 kl. 14:18:44
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design