Blåbärspaj....


Här sprider sig en härlig doft i köket just nu.


Igår köpte vi med oss jordgubbar och mjölk och åkte till stugan en sväng.
Loke och Edvin badade och plockade en massa blåbär.


Jag plockade en mugg till pajen som just nu är i ugnen.
Recept kommer.
Harry Potter filmen var helt GRYM så enormt bra, den bästa av dem alla!!!
SE DEN i 3D!!

Idag tvättas det sängkläder för fullt, får se om det blir lite bad senare på dagen för det är riktigt varmt ute dock lite molningt.

Har bokat min London resa nu åker nästa torsdag
JIPPPIE!!!!

Ha en finfin dag!!!





Kommentarer
Postat av: Edith och jag

Så lyxigt att kunna plocka blåbär själv. Ser jättegott ut!

Maria

2011-07-20 kl. 22:17:24
URL: http://www.edithochjag.blogspot.com
Postat av: Cattis

Godkväll! Ja vi har haft en superhärlig dag! Det var VÄLDIGT behövligt :) Det ör så himla viktigt att man gör saker tillsammans och inte bara på varsitt håll som det blivit på sista tiden då John jobbat och jag gått hemma.. Men dagen har varit toppen! :) Givetvis kan du maila bilden till mig så skriver vi ut den så du får den nästa gång vi ses! :)

Kram!

2011-07-20 kl. 22:17:59
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design