Fredagsfeeling.....


Ja då har första veckan gått efter min ledighet, snabbt som attan
Plockade med mig lite rödklöver på promenaden med Dixon, han går korta sträckor nu med den skadade klon och får dessutom leka lite med bollen på baksidan, men har fortfarande så himla svårt att låta bli att slicka på pulpan.

Här har han strumpan på foten som verkligen INTE gillar.

Har en kaka i ugnen som ska bli grunden till en tårta på söndag då Edvin fyller år
Har en massa roliga recept på gång som jag tänker testa till kalaset, det ska bli riktigt kul
att baka gillar jag verkligen
men att laga mat är blääää.

Fint på bordet till helgen!


Ikväll blir det film med popcorn och någon öl!
Denna film är det tänkt.


Ha en fin fredagskväll och njut av den stundande helgen!





Kommentarer
Postat av: Cattis

Vad kul med kalas på söndag, synd bara att vi inte kan komma.. John ska åka och hjälpa Larssa på söndag och då kommer Wilton och jag inte långt.. :/ fy vilket tråkigt väder det varit idag, jag och Wilton har varit inne hela dagen (förutom turerna till tvättis), hoppas ni får en fin fredag!

Kram!

2011-07-01 kl. 19:33:46
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: Nuppan

då är det dig jag fått inställningen till bakning å matlagning, älskar att baka hatar att laga mat :) Kram Kram

2011-07-01 kl. 20:55:28
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så söt lilla sjuklingen är <3 Å vilka bra tips du kommer med, maxisol blir jag nyfiken på... Å så hoppas jag att ni får ett fint firande av Edvin på söndag <3 Här öser regnet ner, men det är riktigt mysigt... kaffe å bloggar roar ;-) KRAM

2011-07-02 kl. 09:12:06
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-20 kl. 03:11:13
URL: http://smsalåna.nu



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design